شیشه بزنی، عقلت معیوب می‌شود
گفت‌وگو با مرد شیشه‌ای که بعد از قتل دوست خود، جسدش را مثله کرد

شیشه بزنی، عقلت معیوب می‌شود

پسر جوان که برای تفریح به بوستانی در هفت‌چنار تهران رفته بود در عالم مستی با دوستش درگیر شده و او را با ضربه‌های چاقو کشت. 
کد خبر: ۱۴۳۹۳۲۸

به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، شامگاه چهارشنبه سیزدهم دی امسال، وقوع درگیری خونینی در یکی از بوستان‌های هفت‌چنار به پلیس ۱۱۰ گزارش شد. ماموران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند و مشاهده کردند، پسر جوانی از ناحیه سر‌وگردن بر اثر ضربه‌های چاقو زخمی شده‌است. با حضور امدادگران اورژانس در محل مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد.

با تحقیقات محلی ماموران پی بردند که مرد زخمی با سه نفر دیگر در محل بوستان حضور داشته که یکی از آن‌ها با وی دعوا و او را زخمی کرده‌است. به جست‌و‌جو‌ها در اطراف محل درگیری پرداختند و توانستند با مشخصاتی که شاهدان داده بودند، ضارب را در همان حوالی محل درگیری پیدا کنند و وی بازداشت شد. ظهر روز پنجشنبه به پلیس خبر رسید که جوان زخمی در بیمارستان فوت شده است. موضوع این قتل به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با هماهنگ قضایی به تحقیق از متهم به نام فرشید پرداختند. او در جریان تحقیقات اولیه مدعی شد، با مقتول و دو نفر از دوستان دیگرشان برای تفریح به بوستان رفته بودند. همگی مشروب خوردند و بعد جروبحث‌شان شد و با شدت درگیری، او در عالم مستی دوستش را با ضربه‌های چاقو زخمی کرد و باعث قتل وی شد. 

امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف‌های اولیه متهم او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او درباره انگیزه‌اش از این قتل ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: قتل قتل دوست چاقو
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها